ЦІЛІ ПОСАДИ:

Эфективна реалізація продуктових стратегій по закріпленій групі

ОСВІТА

• Повна вища профільна - медична
• Перевага - спеціальну освіта в області маркетингу

ДОСВІД РОБОТИ:

Від 2 років на посаді Продакт-менеджера Rx, Маркетинг-менеджера, бажано в міжнародних компаніях

КЛЮЧОВІ ЗНАННЯ:

• Принципи та практики маркетингового планування
• Принципи та методи формування та реалізації Campaign Book
• Принципи та практики ефективних маркетингових комунікацій
• Ситуація на фармацевтичному ринку, тенденції ринку в частині профільних препаратів
• Актуальні потреби ринку і споживачів
• Особливості застосування та дії профільних препаратів
• Нормативна база України в частині, що стосується його діяльності

КЛЮЧОВІ ВМІННЯ:

• Виявлення потреб ринку
• Формування маркетингового плану, Campaign Book і їх ефективна комунікація
• Впевнена робота в додатках MS Word, PowerPoint, Outlook, Інтернет, Excel - досвідчений користувач
• Обробка, аналіз і узагальнення інформації

ВОЛОДІННЯ МОВАМИ:

Українська, російська - досконало, англійська - не нижче Intermediate