ЦІЛІ ПОСАДИ:
Эфективна реалізація продуктових стратегій по закріпленій групі
ОСВІТА
• Повна вища профільна - медична
• Перевага - спеціальну освіта в області маркетингу
ДОСВІД РОБОТИ:
Від 2 років на посаді Продакт-менеджера Rx, Маркетинг-менеджера, бажано в міжнародних компаніях
КЛЮЧОВІ ЗНАННЯ:
• Принципи та практики маркетингового планування
• Принципи та методи формування та реалізації Campaign Book
• Принципи та практики ефективних маркетингових комунікацій
• Ситуація на фармацевтичному ринку, тенденції ринку в частині профільних препаратів
• Актуальні потреби ринку і споживачів
• Особливості застосування та дії профільних препаратів
• Нормативна база України в частині, що стосується його діяльності
КЛЮЧОВІ ВМІННЯ:
• Виявлення потреб ринку
• Формування маркетингового плану, Campaign Book і їх ефективна комунікація
• Впевнена робота в додатках MS Word, PowerPoint, Outlook, Інтернет, Excel - досвідчений користувач
• Обробка, аналіз і узагальнення інформації
ВОЛОДІННЯ МОВАМИ:
Українська, російська - досконало, англійська - не нижче Intermediate